Friday, June 25, 2010

資料專家 - Blog friend "Space"

Below are my comments left at Fresh Designer's 2010年6月22日 blog article: "「想像」中的你 ~ 心空 (space)" which is really fun to read. (http://freshdesigner.blogspot.com/2010/06/space.html)

+++++++++++++++++++++++++++++++++

Haricot 微豆 6/24/2010 1:39 下午 提到...

新鮮兄: 我一路睇,一路笑到眼淚都流出嚟!!! 正如小豬姐話:『鼓掌!!』

我同心空兄都係喜欢搜尋資料個類人,不過我就無佢咁仔細,又無咁多耐心研究,所以我都好喜欢讀佢嘅詳細文章,以逸待勞,有時睇完「伸延閱覽」,又再閱「我的舊文」,回答過陣就好似寫論文咁,連我自己都好驚奇!!

我同心空兄都好少頂頸, agree to disagree 嘛!! 不過佢有一次話: 無怪我支持花旗政策,因為我住得太接近美國,当時真係比佢激嚫,咁不過几日之後我又無事。

我地網絡世界係需要好似Space兄咁嘅資料專家,有文有路有cross-reference,唔係好似係YouTube過度嘅莽民,無憑無據就順囗開河作人身攻擊。

努力 !!!!

No comments: